Tuesday, March 15, 2011

TAHNIAH BUAT KALIAN

Assalamualaikum wr. wbt...

Salam perjuangan buat sahabat-sahabat. Semester baru telah bermula semalam (14-03-2011) di kolej tempat aku bekerja. Masih ramai pelajar yang tidak hadir ke kelas walaupun kelas telah bermula. Ops, bukan agenda ini yang aku ingin bicarakan. Hanya sekadar ingin mengucapkan tahniah buat 2 orang yang penting selepas keluarga.

Pertamanya aku ingin mengucapkan TAHNIAH buat Kak Nie (Nurzahani Omar) yang telah selamat melahirkan seorang putera pada 13-03-2011. Bayi seberat 3.4kg itu selamat dilahirkan walaupun keadaan kesihatan Kak Nie tidaklah begitu baik. Ini merupakan anak sulung beliau. Aku doakan Kak Nie dan baby selamat di samping suami tersayang yang kini berada di Perak..Insya Allah

Kedua, ucapan TAHNIAH aku ucapkan kepada Kak Ina (Yusrina Kadir) yang akan menimang cahaya mata kedua pada akhir Jun nanti.


Wassalam..

No comments:

Post a Comment