Sunday, November 3, 2013

Tahniah Pahang Syabas Kelantan

Assalamualaikum wr. wbt.

Selawat dan salam ke atas junjungan mulia Nabi Muhammad S.A.W. , kaum kerabat Baginda, para sahabat Baginda dan umat Islam seluruhnya.


Hari terakhir berada di tahun 1434H. Tahun baru bakal tiba beberapa jam sahaja lagi. Bagaimanakah dengan perancangan di awal tahun lalu? Moga-moga perancangan di tahun 1434H yang belum terlaksana akan dapat aku laksanakan pada tahun 1435H. Insya Allah.


Malam tadi telah berlangsungnya perlawanan bola sepak Piala Malaysia peringkat akhir di Stadium Shah Alam yang melibatkan pasukan Kelantan dan Pahang. Rezeki berpihak kepada Pahang yang mempamerkan aksi yang mantap dan bertenaga. 


Tahniah aku ucapkan buat pasukan Pahang kerana telah menjuarai Piala Malaysia pada edisi ke-87. Syabas aku ucapkan buat pasukan negeri kelahiranku Kelantan yang dapat mara ke peringkat akhir Piala Malaysia pada tahun 2013 edisi ke-87 ini. Syabas juga aku ucapkan buat seluruh penyokong negeri Kelantan kerana menyokong pasukan negeri. Walaupun piala pada tahun ini terlepas dari genggaman, diharap pasukan negeri Kelantan akan terus memantapkan pasukan untuk masa akan datang.



TAHNIAH PAHANG.....SYABAS KELANTAN........













THIS IS PANTAI TIMUR

1 comment: